piątek, 3 sierpnia 2012

Zgaga











41 komentarzy:

  1. Haha! Zgaga w kolanie! Padłam! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kochana ..to ty musisz marudzić z ta 50 okrutnie....hihihi...az amisi poszło w kolana:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja razem z Twoimi zwierzakami życzę Ci abyś nigdy nie miała zgagi w kolanie, pa:)
    Lipton_er
    aha i nie bój rzaby po piećdziesiątce ponoć dopiero zaczyba się życie!
    miłego

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny twórca komiksów z Ciebie :) a "aktorzy" jak zwykle cudni!

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie gdzie ten sens życia - tycia! Błogi nastrój, pełen brzuszek, po co dieta :) Ściskam cała gromadkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. po pięćdziesiątce życie jest z pewnością radośniejsze, rausz to jest to;)a jeszcze gdyby tak nie patrzeć na tycie tylko tyć..najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  7. W kolanie to naprawdę upierdliwa zgaga jest, tu nie ma co się śmiać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zgagę w kolanie najlepszy jest Artrostop Rapid :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. :))) Ja mam zgagę w kostkach spuchniętych jak balony;) I nie widzę sensu tycia, ale Twoje komiksowe zwierzaki to nalepsze lekarstwo:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No przecież życie to tycie i walka z nim.Pomyśl jakie byłoby nudne to życie gdybyśmy nie musiały walczyć z nadwagą, rzeczywistą lub urojoną:)))
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha ha :)!... :) Coś niedosłyszała Amisia z uskarżań swojej Dużej? :D... Hi hi :)...!!! No rewelacja na piątkowy poranek! Dziękuję Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż opowiadał mi, jak we wczesnych latach podstawówki nauczycielka poprosiła każdego ucznia o ułożenie krótkiego wierszyka na dowolny temat i jego kolega zabłysnął taką oto miniaturką:
    "co za życie
    każdy grzebie w swym korycie"
    ;-)
    Komiks super jak zawsze, ależ z tego Rufiego poczciwina :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahaha, zgaga w kolanie;) może jakaś maść pomoże;))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieć przy sobie cudowne istoty - kocie, psie, ludzkie - to pewnie jest sens tycia, to znaczy życia.
    Ściskam urodzinowo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Personel " jednak spostrzegawczy i dowcipny wielce- radę na zgagę w kolanie da!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świat widziany "oczami personelu" :)
    Świetne! :)
    I ta filozosia... nie to miała być chyba filozofia!

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze się uśmiecham czytając Twoje komiksy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu niesamowita jestes, Batman lezy przy Twojej tworczosci, powinni zrobic z tego lektury szklone-dzieci chetnie by czytaly...

    OdpowiedzUsuń
  19. :D
    Pełny brzuszek, błogi nastrój, cieszenie się chwilą...
    Amisia wie jak cieszyć się życiem, nawet ze zgagą kolana;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu,
    Twoje komiksy są fantastyczne.
    Zgaga w kolanie bardzo mi się podobała.
    Wiesz czego Ci zazdroszczę, fantastycznie pozujących zwierząt do zdjęcia.
    Jak chcę mojej Bellusi zrobić zdjęcie to ona zaraz biegnie do przytulania.
    Ach te wspaniale zwierzaki...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja zamiast komentarza... maila posłałem... ot co!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu jakie macie fajoskie schody :)
    I dopiero przyuważyłam jak wielki ogon ma Amisia! Cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz to ja sie usmialam kochana, bo ty masz takiego psa, jak ja, a ja takiego kota, jak ty :D :D :D Wlasciwie to kota, nie kot ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cóż za błyskotliwy kot! Mistrz ciętej riposty;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kociak mistrzem ciętej riposty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna filozofia na życie! Sto lat, Aniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dowcipna ta Amisia - jakie pytanie, taka odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kicia ma gadane. Nie ma to tamto :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgaga w kolanie... i wszystko jasne: mam to! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahs! Komiks świetny:)) super zdjęcia i teksty:)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakbym widział swojego Maksa, tylko kota mi brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...